Saturday, March 24, 2012

Anak Wayne Rooney Takut Cinderella


Sebenarnya apa yang tidak kena dengan wanita ini? Senyumnya yang manis, menyenangkan siapa saja yang melihatnya. Rambutnya yang perang dilihat sesuai dengan gaun berwarna biru muda itu.

Wanita yang sedang melakonkan tokoh cerita klasik Cinderella, di lantai ais, semestinya boleh menyenangkan siapa pun termasuk anak-anak yang berhibur di pertunjukan Disney On Ice, di Liverpool. Sebuah kawasan disediakan khusus tempat untuk mengambil gambar bagi pengunjungnya.

Namun, apa yang terjadi selanjutnya, membuat si wanita itu merasa serba-salah. Sebabnya, menurut OK! Magazines, terjadi sesuatu ketika Coleen Rooney membawa anaknya Kai, hasil perkahwinannnya dengan Wayne Rooney, hendak bergambar.

Kai biasanya pintar beraksi di depan kamera. Sebelumnya, dia beraksi dengan kostum Republik Ireland, baju yang dia beli ketika dinegara itu, dua minggu yang lalu. Namun hari itu, dia seperti sangat ketakutan. Kai meronta-ronta bila wajahnya didekatkan dengan perempuan cantik itu. Tak lama kemudian, ketika si cantik Cinderella itu mendekatkan wajahnya Kai makin ketakutan, dia pun menangis. Air matanya seperti meluncur deras.

Coleen Rooney, akhirnya membatalkan acara bergambar itu.
Ketakutan Kai, tentunya memberikan pengalaman baru bagi Coleen. Namun, tangisan Kai itu tidak saja menjadi pertanyaan buat Coleen, tapi juga si cantik Cinderella itu. Ada yang salah dengan dandanannya?





.

3 Penyokong CHELSEA:

Ayu on March 24, 2012 at 2:32 PM said...

hahaha!kesian cinderella cantik tuh.

Solehah Shamsuddin on March 24, 2012 at 6:07 PM said...

hehe.mungkin dia ingat Cinderella tu kartun.tbe2 dy nampak Cindrella jadi orang,dia takut.kebanyakan budak kecik macamtu

Nabiha Zaidi on March 24, 2012 at 9:57 PM said...

haha, macam-2 lah .

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!