Wednesday, May 9, 2012

Hadiah nakal Rihanna di hari lahir Adele

 
Sabtu lalu, penyanyi Adele merayakan hari lahirnya yang ke-24. Banyak kiriman hadiah yang dia dapat dari keluarga juga sahabatnya. Salah satunya, Rihanna. Namun berbeza dengan hadiah-hadiah lainnya, hadiah istimewa dari Rihanna ini agak sedikit nakal. Di hari istimewa Adele, Rihanna memberikan kek istimewa berbentuk payudara.

Bagi Rihanna bukan hal mudah menemukan hadiah untuk sahabatnya itu, apalagi Adele termasuk penyanyi muda terkaya di England. Dia juga merupakan penyanyi berprestasi yang menang 8 penghargaan Grammy. Maka tak hairan jika Rihanna tak mahu memberikan hadiah biasa untuk Adele. Hadiah Rihanna berbentuk payudara itu memang cukup mengejutkan.


Bukan hanya bagi Adele tapi juga teman-teman lainnya. Melalui akaun twitter peribadinya, Rihanna juga tak lupa memberi ucapan selamat untuk penyanyi 'Some One Like You' itu. "Happy Birthday to my lover, Adele” tulisnya seperti dipetik laman The Sun. Pada hari istimewanya itu, Adele juga menghabiskan waktu bersama sahabat juga kekasihnya Simon Konecki. Perayaannya sederhana, namun berkesan bagi Adele.




.

4 Penyokong CHELSEA:

Anonymous said...

ape hadiah la tu
haha

Solehah Shamsuddin on May 9, 2012 at 7:56 PM said...

huh macam2 la rihanna ni.

Hafify Zulhaimy Hashim on May 9, 2012 at 8:29 PM said...

Sib baik la kat Mesia xde lagi dgr kek camtuh hahaha


ANDA MAHU KAYA?: Jom Melabur EMAS
Pelaburan Emas, Boleh Percaya Ke??

Admin on May 10, 2012 at 4:48 PM said...

nakal,, hew

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!