Monday, June 11, 2012

Ini kata Mr Bean mengenai filem palsunya di Indonesia



Berita Mr.Bean palsu berlakon dalam filem dengan Dewi Perssik dalam Mr.Bean Kesurupan Depe rupanya sudah sampai ke pengetahuan Mr. Bean asli. Mr.Bean asli, Rowan Atkinson, membuat kenyataan soal filem tersebut di akaun rasmi Facebook-nya. Atkinson mengingatkan kepada peminatnya bahawa, dia sama sekali tidak berlakon dalam filem itu dan tak ada kaitan langsung dengan filem tersebut.

“Hallo, fans Mr. Bean di Indonesia, kami baru saja dengar ada filem Indonesia dengan tajuk ‘Mr.Bean’,” kata Mr.Bean asli di Facebook-nya. “Harap maklum (film itu) tak ada kaitannya dengan Mr.Bean yang kalian sayangi mahupun Mr.Rowan Atkinson, jadi sebaiknya janganlah menonton agar tak kecewa.” Di Mr.Bean Kesurupan Depe ada seseorang yang mirip Mr.Bean yang dalam judul maupun credit title disebutkan sebagai “Mr.Bean” dan “Mister Bean.”


Selama ini, produsernya KK Dheeraj dan bintangnya, Dewi Perssik mendedahkan di media filem mereka dibintangi Mr.Bean asli Inggris. Perwakilan agensi Atkinson di Inggris sudah mengatakan bintang itu tak berlakon dalam filem tersebut.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!