Wednesday, June 6, 2012

Kenapa saya pilih Chelsea?



Eden Hazard mengakui membuat keputusan menyertai Chelsea sebaik sahaja pasukan itu menewaskan Bayern Munich dalam final Liga Juara-Juara bulan lepas. Terdahulu, bekas pemain Lille itu sah menandatangani kontrak bernilai £32 juta (RM155.3 juta) di Stamford Bridge semalam meskipun terlebih dahulu dikaitkan dengan Manchester City dan Manchester United. Perancang Belgium itu memberitahu, dia yakin membuat keputusan yang tepat selepas tertarik dengan semangat luar biasa yang ditunjukkan pemain The Blues semasa menewaskan Bayern. "Chelsea memiliki pemain yang berpengalaman beraksi di bawah tekanan.


"Selepas menyaksikan mereka mendakap trofi Liga Juara-Juara, saya bertanya kepada diri sendiri mengapa saya tidak menjadi sebahagian daripada mereka. "Sebab itu, saya tahu saya telah membuat keputusan yang betul bagi menyertai Chelsea," katanya. Malah, Hazard juga mengakui mendapatkan nasihat bekas pemain Chelsea, Joe Cole yang pernah dipinjamkan ke Lille dari Liverpool musim lepas. "Saya pernah berbincang dengan Joe Cole dan dia memberitahu saya Chelsea adalah kelab yang sesuai buat saya. "Bagi saya, menyarung jersi Chelsea bagaikan mimpi menjadi kenyataan dan tidak sabar untuk beraksi bersama mereka musim depan," katanya. - AFP






.

3 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on June 6, 2012 at 12:19 PM said...

Hek elleh... belum lagi beraksi dah belagak macam star... tak lama ikut jejak Pernando Torres lah dia ni..

mana2 palyer hebat kalau join chelsea pasti akan jatuh merundum.. Percayalah.. kita tunggu musim depan yaa.. ekekekeke

p/s: Haha jangan mare ya Lulu... go go Spain.. hihi (",)

Admin on June 6, 2012 at 12:35 PM said...

alamak..dari dulu Inter nak beli mamat ni chelsea plak dapat hehe

Nyamuk Terbang on June 6, 2012 at 12:43 PM said...

kiter skong MAN U

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!