Thursday, July 26, 2012

Gempar! Kristen Stewart (Pelakon Twilight) dikhabarkan mengahwini pengarah


Peminat di seluruh dunia sangat terkejut dan keliru apabila berita mendedahkan bahawa Kristen Stewart telah curang pada teman lelakinya iaitu bintang twilight, Robert Pattinson apabila berkahwin dengan pengarah Rupert Sanders. Dalam 17 jam berturut-turut setelah berita tu tersebar, para peminat kristen segera membelanya melalui twitter. Ramai daripada mereka memberitahu bagaimana mereka berharap pasangan muda itu akan dapat mengatasi skandal itu, yang mereka yakin ianya hanyalah skandal. Skandal palsu!


Dalam pada itu, Kristen mula bersuara..'Saya minta maaf kerana skandal dan rasa malu yang disebabkan oleh saya dan saya tahu ianya memberi kesan kepada semua orang. Ketidakbijaksanaan seketika ini telah menjejaskan perkara yang paling penting dalam hidup saya, orang yang saya suka dan sangat hormati, Rob. Aku sangat mencintainya, aku sangat mencintainya, Aku meminta maaf."


Namun tidak ada jawapan sekurang-kurangnya secara terbuka, dari Robert. Rupert juga (pengarah terbabit) telah dilaporkan mengambil tindakan mahkamah: 'Saya benar-benar kebingungan tentang skandal yang telah menjejaskan keluarga saya. 'Isteri saya yang cantik dan anak-anak adalah semua yang saya ada di dunia ini. Saya menyayangi mereka dengan sepenuh hati saya. Saya berdoa yang kami akan dapat melalui ini bersama-sama. '






.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!