Thursday, July 26, 2012

Lelaki dengan kulit yang sangat aneh


Inilah si pemilik kulit yang sangat pelik, Garry Turner. Kulitnya begitu elastik dan dia boleh mengubah perutnya mengangkat tiga liter minuman bir. Lelaki yang berumur 41 tahun yang menderita penyakit ekstrim bernama Ehlers-Danlos, gangguan genetik jarang yang telah melemahkan kulitnya. Kulitnya 'sebenarnya dua kali setipis kulit biasa. Meskipun anda tidak akan percaya melihatnya.


" Mr Turner mengatakan dia pertama kali melihat kulitnya boleh ditarik ketika dia berusia sekitar tiga atau empat tahun.Dia mengatakan kepada AOL: "Saya punya seorang pakcik. Dia akan menarik kulit saya dan menunjukkan kepada teman-temannya. "


Dia menggunakan klip bulldog untuk menarik kulit kendur nya ke bawah dan memberikan kesan yang benar-benar mengerikan. Mr Turner adalah mantan bintang Circus of Horrors, kelompok yang mengikuti ujibakat untuk Britain's Got Talent tahun lalu.


Dia sekarang menjadi penghibur untuk Royal Family of Strange People, sebuah kolektif yang unik dari individu menarik dan kini berada di London.






.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!