Monday, July 9, 2012

Jom intai anak perempuan kembar Roger Federer.. (2 Gambar)


Isteri dan anak-anak perempuan Roger Federer menyaksikannya memenangi Grand Slam baru-baru ini selepas menewaskan Andy Murray di Wimbledon. Anak perempuan kembar Federer, Myla Rose dan adik, Charlene Riva yang juga disertai oleh ibu mereka, Mirka, bekas pemain tenis yang berkahwin dengan Federer pada tahun 2009.


Kembar yang kini berumur 2 tahun, memakai pakaian yang sepadan, bertepuk tangan dan bersorak sebaik saja bapa mereka memenangi Grand Slam yang ketujuh di Wimbledon. Mereka telah menjadi pelengkap hidup Federer. Pada masa lalu, Federer telah mengulas betapa dia mengasihi keluarganya dan berkata isterinya, Mirka dalam satu temu bual: '. Selagi saya bangun dan dia berada disamping saya, perkara-perkara lain sudah tidak penting buat saya.'

Dia juga baru-baru ini berkata dia adalah orang yang paling gembira ketika menikmati masa berkualiti bersama keluarganya. Federer melengkapkan kemenangan dalam permainan yang luar biasa dan menewaskan Andy Murray dari Britain 4-6, 7-5, 6-3, 6-4 dan menyamai rekod Pete Sampras tujuh gelaran perseorangan Wimbledon.





.

3 Penyokong CHELSEA:

eMMe on July 9, 2012 at 2:35 PM said...

eee..kembar..comelnyew...

Hanis Azla on July 9, 2012 at 2:55 PM said...

comelnya anak2 dia.. seronoknya tgk kebahagiaan mereka..

hazirah kasimon on July 9, 2012 at 3:17 PM said...

comel :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!