Thursday, July 5, 2012

Pemandangan dari bangunan tertinggi di dunia (3 Gambar)


Ini adalah gambar-gambar menggayatkan dari Dubai yang diambil dari di atas bangunan pencakar langit tertinggi di dunia oleh remaja dari Rusia. Pelajar ini, Marat Dupri telah melakukan misinya untuk berada didalam dan atas bangunan tertinggi agar dia boleh mengambil gambar menakjubkan disekeliling bangunan itu.


Remaja berusia 19 tahun itu, yang hanya membeli kamera pertama pada dua tahun lalu, bermula dengan bersembunyi dari pengawal dan memanjat bumbung mercu tanda Moscow, sebelum ke bangunan yang lebih tinggi, iaitu ke Dubai.


Dupri kemudian mengembara dari Rusia ke Dubai selepas terpesona dengan bangunan bertingkat tinggi yang mewah. Disana, remaja dan rakan-rakannya ghairah memanjat bangunan sehingga mereka telah mengambil gambar yang menakjubkan.

Pelajar itu berkata: 'Apabila saya di atas bumbung, saya mempunyai perasaan bahawa seluruh dunia adalah dibawah kaki saya. Semua masalah saya pergi meninggalkan saya.. Betapa menakjubkan..'.





.

1 Penyokong CHELSEA:

hazirah kasimon on July 5, 2012 at 11:10 PM said...

huu..xpe die x gyt. lau ade kt ctu brkemungkinn sye ketar kaki nk turunn balek

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!