Friday, September 14, 2012

Giuliana dan Bill Rancic mendedahkan rupa anak lelaki mereka - Edward Duke Rancic


Selepas bertahun-tahun cuba mendapatkan bayi, Giuliana Rancic dan suami akhirnya gembira kerana impian mereka tercapai. Ibu bapa yang baru saja menimang bayi lelaki mereka kini menjadi muka depan majalah Life & Style minggu ini, dan, menurut Giuliana, dia sangat gembira apabila melakukan kerja menukar lampin. Menurut Bill, "Sungguh mengagumkan bagaimana naluri ibu menjadikan Giuliana supermom." Pasangan bahagia ini menyambut bayi mereka, Edward Duke melalui seorang ibu tumpang pada Aug 29.  Sebelum ini, mereka telah mengalami satu proses yang panjang untuk mencapai impian mereka, setelah menjalani rawatan IVF dan gagal beberapa kali - pernah keguguran - sebelum akhirnya memutuskan untuk mempunyai anak melalui ibu tumpang.

Oktober lepas, Giuliana juga menjalani lumpektomi kembar selepas mengalami pertarungan kanser payudara. Tetapi melalui semua, Rancic berkata mereka lebih tabah, dan setelah semua perjuangan, akhirnya apa yang mereka impikan, kini menjadi kenyataan. "apabila anda memegang bayi anda di tangan anda, anda lupakan semua, dan ia berbaloi. Saya selalu mendengar bahawa kehidupan akan lebih lengkap dengan adanya bayi - dan ia adalah benar. Saya sayangkan anak saya, dan saya suka peranan baru saya."







.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!