Thursday, May 9, 2013

8 Gambar perhimpunan Pakatan Rakyat di Stadium Kelana Jaya 8 Mei 2013



Sekumpulan besar hadir di Stadium Kelana Jaya bagi menyertai perhimpunan Pakatan Rakyat pada malam Rabu. Rata-rata yang hadir ke perhimpulan ini dengan memakai pakaian berwarna hitam sambil meniup vuvuzela serta melaungkan "Ubah" sekaligus menyebabkan kesesakan teruk di sepanjang LDP.


Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim, pemimpin DAP, Lim Kit Siang dan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu antara yang berucap pada di perhimpunan tersebut.


Turut hadir termasuk Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar, Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution, Bersih Datuk S. Ambiga, pengarah strategi PKR Rafizi Ramli dan yang baharu dilantik DAP Ahli Parlimen Kelana Jaya, Wong Chen.


Anwar juga mengumumkan bahawa Pakatan akan mengadakan satu lagi perhimpunan di Pulau Pinang pada hari Sabtu.


Anwar sebelum ini berkata beliau tidak akan menerima keputusan Pilihan Raya Umum (PRU-13) kerana mendakwa ia penuh dengan amalan penyelewengan dan penipuan.


Pakatan mencatat keputusan yang terbaik dalam PRU-13 dengan memenangi 89 kerusi Parlimen daripada 222, manakala Barisan Nasional memenangi 133 untuk membentuk kerajaan persekutuan yang baru.


Perhimpunan tersebut berakhir kira-kira pukul 11 ​​malam.






.

15 Penyokong CHELSEA:

broaus on May 9, 2013 at 8:41 AM said...

ramai gilerrr...

ridoma on May 9, 2013 at 9:09 AM said...

semoga rakyat menang besar

Unknown on May 9, 2013 at 10:44 AM said...

pehhh penuh! sesak!
jom join sni dear :))
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fjmbelog.blogspot.com%2F2013%2F05%2F1st-magical-giveaway-by-rara-emira.html&h=2AQEnFGjW

shameel Iskandar on May 9, 2013 at 11:20 AM said...

kebangkitan rakyat yang ditafsir sebagai racis oleh golongan mandul akal. PRU4 nanti berkuburlah BN

Anonymous said...

HuHu..Byk ni saja ke? Bukan ramai pon..Jadi logic la BN menang..Knp nk kecoh2 lagi? kalau ramai ni jer x sampai sejuta org pon yg sokong Pakatan Rakyat..nk kecoh ape lagi! jangan syok sendiri ingat semua org sokong pembangkang!

Anonymous said...

perghh... ramai siot!!! kena buat pilihan raya semula ni..

Editor on May 9, 2013 at 11:45 PM said...

@Anonymous

terserlah sifat dengki anda..

Anonymous said...

@Anonymous

terserlah sifat dengki anda..

Anonymous said...

Hmm..my bf also terlibat dalam prhimpunan ni..ntah ape yg nk d perjuangkan sgt..lau nk bg bangsa cina jajah kita..dah mcm zaman sbelum mrdeka je..boleh yakin ke owg cina akn jga owg melayu sebaik mungkin mcm BN jga skunk ni..kalau nak follow hal politik ni lama2 rakyat yg akn jd gila sebab trlalu taksub memuja ketua masing2..

Anonymous said...

@Anonymous
kalau I jadi U, I clash je terus ngan mamat ta gune tu,, mata duitan.

Anonymous said...

sudah2 lah tu pakatan rakyat yg tak bawa untung pun bagi rakyat... malaysia merdeka selama ini pun dah bersyukur. pakatan rakyat ini bukan nak bawa keamanan negara tapi merosakan negara lagi ada ler... apa benda yg nak di ubah ... Sekarang ni dah selesa cukup makan cukup pakai ada tempat tinggal bersyukurlah wahai warga malaysia sekalian...

Anonymous said...

Tu la, sape suruh ikut cara demokrasi barat, korang tak tahu ke sistem demokrasi tu ciptaan yahudi, yahudi dah berjaya pecah belahkan ummat islam dengan sistemnya. Terlalu mengharap dari pimpinan manusia yang bukan dilantik oleh Allah, inilah akibatnya.

Anonymous said...

Apelah nak jadi.

Anonymous said...

ha'ah ramai benar org giler..tu yang giler tue...rupanyer ramai org giler dlm stadium nie...iskh..iskh..iskh..kesian

Anonymous said...

@Anonymous

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!