Tuesday, June 11, 2013

Luahan hati Farid Kamil mengenai spekulasi kelahiran anaknya


Selepas timbul pelbagai spekulasi mengenai isu isterinya, Diana Danielle yang dikatakan sudah selamat bersalin, si suami, Farid Kamil akhirnya tampil dengan menafikan segala dakwaan tersebut. Dalam sebuah video berdurasi 36 saat di Keek hari ini, Farid Kamil berkata yang Diana Danielle kini sedang menjalani proses matang kandungan di Australia dan dijangka bersalin pada 15 Julai akan datang. “Diana kini sedang menjalani proses matang kandungan di sana. Dia dijangka lahir pada bulan tujuh (Julai), InsyaAllah, 15 hari bulan. "Apa pun, terima kasih atas semua sokongan dan doa yang diberikan kepada saya, 'in advance'," katanya. Baru-baru ini, Farid Kamil mencuri tumpuan selepas memuat naik gambar dirinya mencium seorang bayi di laman sosial, Instagram.

Pelbagai spekulasi timbul dengan mengaitkan bayi tersebut sebagai anak Farid dengan isterinya, Diana Danielle. Sebelum itu, adik kepada pelakon itu Fadzil turut menafikan dakwaan itu. Dalam laporan sebuah akhbar tempatan, Fadzil memberitahu bahawa bayi berkenaan merupakan anak saudara mereka bernama Aidid Abdyllah Anis yang baru lahir 11 Mei lalu. “Itu bukan anak Farid tetapi anak saudara kami. Anak adik kami, Dr Anis Anwar Zahari.

“Dakwaan yang mengatakan Diana sudah bersalin itu tidak benar kerana masih belum masanya lagi,” katanya.Perkara sama dimaklumkan Ketua Pegawai Eksekutif MIG Talent, Mejar David Teo. “Saya mengesahkan bayi dalam gambar itu bukan anak Farid. Tiga hari lalu saya melawat Farid di kediamannya ekoran kemalangan yang dia alami sebelum ini. "Dalam pertemuan itu, saya bertanya sama ada isterinya mahu bersalin di Malaysia atau Australia dan dia maklumkan bahawa Diana bakal bersalin di sana,” katanya. -MD





.

3 Penyokong CHELSEA:

najiahs on June 11, 2013 at 8:27 AM said...

nantikan kelahiran ank FK N DD..:)

Anonymous said...

Dah dia jgk letak gambar kat ig ckp my baby boy, pastu bilIa tanya tak reply pulak mcm2 lah dia ni

Pokok Manggis Depan Rumah on June 11, 2013 at 5:31 PM said...

Ramai yang nak tunggu baby mereka ini.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!