Monday, June 10, 2013

KISAH NAZ DAN KHAALISH - HANINA ABDULLAH




Seronoknya membaca hasil tulisan penulis ini. Novel pertamanya 'Projek Memikat Suami' memang sangat best, dan keseronokkan itu turut dirasakan dalam novel terbarunya ini.

Kisah mengenai Naz dan Khaalish yang pernah ditunangkan 4 tahun yang lalu, disebabkan mummy Khalish ingin menjauhkannya dari seorang wanita, Ilsa yang nekad menjadikan Khaalish suaminya. Terasa dipergunakan setelah selama menjadi tunang, Khaalish tidak ambil tahu mengenainya, Naz kecewa dan merantau membawa diri keserata dunia. Namun pada suatu hari, dia dipertemukan dengan Khaalish, di Bali. Asyik Naz memandang, membuatkan perhatian Khaalish tertumpu pada gadis yang bertudung itu.. Dalam hati dia tertanya-tanya, pernah ke dia mengenali gadis bertudung itu? Pertemuan dan perbualan diantara mereka membuahkan pelbagai persoalan didalam hati Khaalish. Dan dia nekad menyiasat siapa sebenarnya gadis itu.

Bila dia mengetahui bahawa gadis itu adalah 'tunang'nya, dia terkejut mendapat tahu betapa menderitanya gadis itu selepas menjadi 'tunang teknikalnya'. Dek kerana telah jatuh hati pada Naz, dia sanggup 'terbang' ke mana saja Naz berada. Dia nekad memperisterikan Naz, namun Naz yang enggan, berusaha untuk mengelak. Akhirnya, berkat kesungguhan Khaalish, dia berjaya memperisterikan Naz. Namun, kebahagiaan itu nampaknya tergugat dengan kehadiran semula Ilsa, yang nampaknya nekad kembali merampas Khaalish menjadi suaminya.. Berjayakah Ilsa? Adakah Khaalish akan tinggalkan Naz? Dan adakah Naz akan kecewa buat kali kedua??

Jom baca hasil tulisan penulis yang berbakat ini. Dapatkan novel terbaik ini dan pasti akan berbaloi dijadikan koleksi peribadi :)


Tajuk : Kisah Naz dan Khaalish
Penulis : Hanina Abdullah
Halaman : 533 muka surat
Harga : RM22/RM25



P/S - Fully recommended by Lulu Caldina






.

2 Penyokong CHELSEA:

Aziela on June 5, 2013 at 4:53 PM said...

Naz memang sangat selamba.

Sayidah Napisah on June 10, 2013 at 10:11 AM said...

pernah tgk nvel ni! :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!