Wednesday, June 12, 2013

Mayat Bekas Tentera Ditemui Dalam Keadaan Reput


Mayat seorang lelaki warga emas dalam keadaan reput ditemui di Flat 88 Relau, di sini Selasa. Mayat Ong Hock Seng, 68, yang juga merupakan bekas tentera ditemui dalam keadaan bogel berhampiran bilik air di tingkat tujuh flat itu pada pukul 6 petang. Saksi kejadian yang juga jiran mangsa, Muhamad Mirzan, 46, berkata beliau menghubungi polis setelah mengesyaki perkara buruk berlaku kepada Ong setelah terhidu bau busuk dari rumah jirannya.

"Dia tinggal seorang diri di flat dan jarang dikunjungi keluarganya. Kami selalu juga bersembang dan kali terakhir saya jumpa dia pada 3 Jun lepas," katanya kepada pemberita. Ketua Polis Daerah Timur Laut ACP Gan Kong Meng berkata Ong dipercayai terjatuh selepas mandi dan meninggal dunia beberapa hari lepas berdasarkan keadaan mayatnya yang telah berbau.

"Polis dan bomba terpaksa memecah pintu rumah yang berkunci dari dalam dan setakat ini tiada unsur jenayah yang menyebabkan kematian mangsa ditemui," katanya ketika dihubungi. Beliau berkata mayat lelaki itu dihantar ke Jabatan Forensik, Hospital Pulau Pinang untuk bedah siasat dan siasatan awal mengklasifisikan kes itu sebagai kematian mengejut. -Bernama





.

2 Penyokong CHELSEA:

beat on June 12, 2013 at 9:35 AM said...

perghhh...

Bunda_nora on June 12, 2013 at 12:23 PM said...

kesian mendengar kisah ini..teringat bapak kat kampong..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!