Wednesday, October 16, 2013

AKANKAH BAHAGIA ITU MILIK KITA? - FARISHA IMANI




Kisah Iman dan Fariz yang ditunangkan sejak dibangku sekolah. Sama-sama memendam rasa walaupun saling menyayangi. Ketika Fariz menuntut diluar negara, tiada khabar yang dikirimkan buat Iman di Malaysia, namun sahabat Iman, Azwa yang menuntut di tempat yang sama bersama Fariz tetap setia mengkhabarkan perihal Fariz disana.

Disaat kasih Iman mula berubah kepada Mikael, Fariz pulang ke Malaysia bersama bayinya dan menuntut untuk perkahwinan segera diadakan. Iman yang keliru dengan perasaannya sendiri, pada mulanya berbelah bagi memilih antara Mikael dan tunangnya yang dingin itu.  Perkahwinan itu diadakan dan ketika Iman mengetahui 'status' sebenar Fariz, dia sangat kecewa dan lantas menunjukkan rajuk yang berpanjangan. Lembutnya hati Iman, apabila dia tetap mengasuh bayi yang tidak berdosa itu. Darwish diasuh bagaikan anak sendiri. Perkahwian mereka sentiasa ada masalah, apatah lagi dengan kehadiran Mikael dan Farisha yang juga menyimpan rasa terhadap mereka.

Mampukah perkahwinan mereka bertahan, sedangkan mereka sama-sama menyimpan rasa. Mungkinkah bahagia itu akan menjadi milik mereka?



Tajuk : Akankah bahagia itu miliku kita?
Penulis : Farisha Imani
Halaman : 796 muka surat
Harga : RM29/RM32





P/S - Recommended by Lulu Caldina




.

2 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on October 14, 2013 at 2:22 PM said...

selamat hari raya aji

ayunidati on October 14, 2013 at 2:27 PM said...

Macam best je kan.... nak kene cari ji...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!