Sunday, October 13, 2013

DIA.. RANDOM GUY - FARAH HUSAIN




Disebabkan terlanjur cakap, tanpa disedari tiba-tiba saja hidup Alina Suffiya terkait dengan Zariel Amzar. Zariel Amzar bukan orang lain, melainkan bos baru tempat Alina Suffiya atau lebih dikenali sebagai Alin, bekerja. 'Tunang' palsunya itu tiba-tiba saja merasakan kehadiran Alin penting dalam hidupnya. Walaupun hanya sekadar kerani, Alin dibawa ke Port Dickson atas urusan kerja. Disana, Zariel Amzar sedar akan hadirnya satu perasaan yang sukar diperjelaskan, apatah lagi apabila melihat Alin keluar bersama pemandu mereka Keyrol yang sudah beristeri. Amarahnya tidak mampu dibendung, dan dia mengeluarkan kata-kata kesat yang membuatkan hati Alin terluka.

Bagi Alin pula, dia memang sudah jatuh hati pada Zariel Amzar. Dalam hati gelaran Sexy Goatee diberikan pada lelaki itu. Suaranya, senyumannya, alahai segala-galanya mengenai lelaki itu sudah membuatkan Alin jatuh hati. Namun dia sedar si 'salad dressing' itu tidak layak buatnya. Terlalu jauh perbezaannya. Kehadiran Hairi mengundang krisis dalam hati Zariel Amzar. Akhirnya dia sedar, samaada dia akan memiliki Alin ataupun melepaskannya..

Penulis menulis novel ini, dengan begitu menarik bagi lulu. Dan rasa enjoy sangat masa baca. Jom dapatkan novel ni, dan baca kisah Alin dan Amz yang saling menyayangi dengan cara yang berbeza. Novel yang mudah difahami..


Tajuk : Dia.. Random Guy
Penulis Farah Husain
Halaman : 502 muka surat
Harga : RM23/RM26



P/S - Fully Recommended by Lulu Caldina





.

2 Penyokong CHELSEA:

sitirohaida on October 10, 2013 at 3:00 PM said...

dah lama tak baca novel...rindu dgn aktiviti itu..

Anonymous said...

Buku ni best, simple takde konflik sangat kan

Untuk santai2 ok , kaktina kurang klu heavy2 ni

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!