Thursday, October 24, 2013

Pelakon Liyana Jasmay hamil


Pelakon Liyana Jasmay hamil | Aktres Liyana Jasmay berkata dia bukan hendak berahsia mengenai berita kehamilannya itu kerana beranggapan masih terlalu awal untuk didedahkan kepada pihak media. "Sebenarnya saya tidak berniat langsung untuk merahsiakannya, sebaliknya saya menunggu masa yang sesuai untuk berkongsi cerita tentang kehamilan ini. "Menerusi perbincangan yang dilakukan bersama-sama ibu dan ibu mertua saya, mereka menasihati saya supaya memberitahu kepada umum setelah usia kandungan mencapai tiga bulan.

Jadi, saya tidak tahu macam mana orang lain boleh dapat tahu dahulu", katanya yang kini hamil dua bulan. Liyana juga berkata dia mengetahuinya sejak sebulan lalu setelah mendapati diri tidak datang bulan dalam tempoh yang lama. Kemudian, dia membuat temu janji dengan doktor dan ketika pemeriksaan dijalankan dan mengesahkan yang pelakon super-telemovie New York Cinta ini mengandung. Sejak berbadan dua ini Liyana lebih banyak menghabiskan masa di rumah kerana badan selalu berasa penat dan megalami alahan.-MD




.

1 Penyokong CHELSEA:

Farah Waheda Wahid on October 24, 2013 at 4:45 PM said...

menjadi figura umum memang macam tu berita cepat jer dihidu...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!