Wednesday, November 13, 2013

Miley Cyrus bakal buat kejutan menjelang ulang tahunnya


Miley Cyrus bakal buat kejutan menjelang ulang tahunnya | BAKAL menginjak usia matang pada 23 November ini, bintang popular, Miley Cyrus, merancang untuk mengadakan majlis ulang tahunnya secara secara besar-besaran. Menurut Cyrus, 21, majlis itu bukan hanya majlis sambutan biasa kerana ia turut disertakan dengan beberapa kejutan. "Majlis hari jadi saya itu akan ada beberapa kejutan dan pengalaman baharu dalam hidup saya mengikut kematangan saya.

"Inilah usia yang saya tunggu selama ini. Saya tidak sabar untuk meraikan usia matang saya dan mengubah persepsi ramai pihak mengenai diri saya. "Usia ini menunjukkan saya bakal melalui satu lagi fasa dalam kehidupan saya seperti wanita lain. Ia sangat mengujakan dan banyak perkara menarik yang menunggu saya di hadapan!," kata bekas tunang Liam Hemsworth ini. -AP




.

1 Penyokong CHELSEA:

Trumpet Vine on November 14, 2013 at 12:04 PM said...

ow...rupanya arijadi miley 23.11

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!