Wednesday, November 20, 2013

PLAYBOY ITU SUAMI AKU?! - SURI RYANA




PLAYBOY ITU SUAMI AKU?! - SURI RYANA | Novel mengisahkan Afina yang ditakdirkan menghidap amnesia selepas satu kemalangan, dan sedar saja, dia dapat tahu dia telah berkahwin dan suaminya bukan orang sebarangan melainkan lelaki yang terkenal sebagai playboy tersohor dengan gelaran King, iaitu Adrian. Kalau boleh Afina memang sama sekali takkan terima kenyataan itu, apatah lagi perbezaan sangat ketara antara mereka. Walaupun masih tidak ingat apa-apa, Afina akur untuk tinggal bersama suaminya walaupun mereka tidur dalam bilik yang berlainan. Yalah, Adrian pun bukannya rela dengan perkahwinan itu. Rupa-rupanya ada kisah disebalik perkahwinan mereka.

Afina yang mula mengubah penampilan, membuatkan Adrian mula melihatnya sebagai seorang yang berbeza. Tanpa sedar Adrian mula jatuh hati dengan isteri sendiri. Tapi, kehadiran adik kembar Afina, Fisya yang penuh muslihat benar-benar menguji hubungan mereka. Apatah lagi sedari dulu Fisya memang tidak pernah berbaik dengan Afina. Dan mampukah Afina dan Adrian mempertahankan hubungan mereka yang baru mekar?

Sebenarnya ada sebab Adrian menjadi Playboy. Dan ada sebab juga mengapa Afina sanggup terima lelaki playboy ini menjadi suaminya walaupun tiada perasaan cinta antara mereka pada mulanya. Mari dapatkan novel terbaik, satu lagi hasil tulisan dari Suri Ryana, yang sedang ditayangkan dalam drama di tv3.



"Aku sudah tidak percayakan cinta. Sehinggakan aku membenci wanita.
Lalu, aku terus patahkan hati seorang demi seorang. 
Aku puas begitu. Sehinggalah aku sedar yang 
aku sudah jatuh cinta untuk kali kedua.." King Adrian




*Walaupun drama tak best, sebab pilihan pelakon yang tidak tepat (bagi lulu), tapi novel ini memang hebat, dan wajar dijadikan koleksi :)




Tajuk : Playboy Itu Suami Aku?!  
Penulis : Suri Ryana
Halaman : 666
Harga : RM24/RM27




P/S - Fully Recommended by Lulu Caldina





.

6 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on November 14, 2013 at 2:39 PM said...

Selamat menambah koleksi.

Chel Alalguring on November 14, 2013 at 3:21 PM said...

setuju.. aktor/aktres tak berapa nak jadi.

Hanis Azla on November 14, 2013 at 3:43 PM said...

As-salam lulu..

ramai juga yang akak dengar memberikan komen yg sama..

.::: Princess MOMOY :::. on November 14, 2013 at 4:01 PM said...

setuju pelakon tak kena
laki tu x ada gaya mcm playboy
tapi yg x setuju "playboy tu ada sebab dia menjadi playboy"
??? sebab ?
itu bukan sebab
itu cuma alasan dia jer

rima said...

Setuju sesangat buku nya bagus tp drama nya tak best lansung.
tak trngok pun.
Nasib baik dah baca buku nya dulu.

Unknown on December 25, 2013 at 5:51 PM said...

hai..kt mn nk beli novel ni ya

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!