Wednesday, January 22, 2014

Cerita terkini mengenai pelakon bermasalah, Lindsay Lohan






Cerita terkini mengenai pelakon bermasalah, Lindsay Lohan | TIDAK serik-serik! Masih tidak puas menimbulkan masalah kepada orang lain, penyanyi Lindsay Lohan dikatakan terus mengulangi sikap negatifnya yang memang sudah diketahui umum. Baru-baru ini dia dikatakan telah pergi ke kelab malam untuk berhibur, tunggang-langgang mabuk, selama dua hari berturut-turut tanpa henti. Saksi kejadian memaklumkan bahawa Lohan, 28, akan berada di kelab tersebut sehingga pukul 4.30 pagi. "Dia (Lohan) memang tidak kisah dengan keadaan sekeliling. Sudahlah orang awam mengenalinya. Tetapi dia langsung tidak kisah, tetap dengan sikapnya tidak menghiraukan orang sampaikan ada yang menasihatkan Lohan supaya pulang ke rumah. "Apa sudah jadi dengan dia pun kami tidak tahu. Dia memang suka minum dan berparti liar, kata saksi yang melihat kejadian itu kepada portal TMZ.com.


Tambah saksi berkenaan, Lohan juga telah berpakat bersama beberapa gadis di sekitar bandar London untuk menghabiskan masa mereka di kelab-kelab paling hangat di bandar berkenaan. Mengumpul geng untuk memabukkan diri pula nampaknya. "Mereka akan dibayar dan ditawarkan beribu-ribu dolar untuk setiap penampilan di kelab malam. Kami diberitahu Lohan telah membuat beberapa penampilan di kelab- kelab tersebut. Khabarnya, dia memang sudah menyusun jadual untuk beberapa penampilan lain juga. "Paling menarik mereka dikatakan dibayar sekitar RM15,000 (US$5,000) sehingga RM33,000 (US$10,000) setiap malam, kata sumber yang sama. Memang tidak dinafikan bekas pesakit pusat pemulihan itu masih tidak serik untuk merosakkan dirinya.


Diekori polis 

Rupa-rupanya ada satu lagi perkara menarik yang perlu dibicarakan mengenai wanita yang sentiasa diberi jolokan gadis bermasalah ini. Memetik laporan portal yang sama, semasa dalam perjalan pulang, beberapa paparazi telah mengekori Lohan. Mana tidaknya, untuk mendapat gosip baru mengenai sang pelakon yang popular dalam filem komedi, Mean Girls. Kadang-kadang paparazi ini juga boleh bersikap keterlaluan dan bertindak agresif. Demi keselamatan dan rasa tidak selesanya, Lohan telah memanggil polis untuk menjaga dirinya. Dalam laporan The Daily Mail, Lohan telah membuat panggilan polis dan meminta mereka untuk mengekorinya dalam jarak tiga meter antara kereta miliknya. Tidak habis dengan itu, Lohan juga dilaporkan telah membuat satu permintaan untuk menangkap setiap paparazi yang menunggunya di luar kelab malam. Alasan yang diberikan Lohan mereka itu perlu ditangkap atas dakwaan paparazi itu semua sedang melepak dan menganggu ketenteraman dirinya.


Bahagia bersama pengganti 

Berbalik kepada kisah cintanya pula, Lohan kini sedang enak diulit cinta bersama seorang model sambilan yang juga seorang pelajar, Christian Arno Williams. Dengar cerita, Lohan juga sentiasa bercakap dengan orang di sekeliling mengenai kekasih hatinya itu yang baru berusia 24 tahun itu. Dalam satu jelajah selebriti di Kensington, London baru-baru ini, Lohan dilihat tidak habis-habis memberitahu umum bahawa dia sedang bahagia bersama Williams. "Lohan sangat melebih-lebih tentang teman lelakinya itu. Kami memang tidak tahan dengan sikap Lohan. Sangat menunjuk-nunjuk,€ kata sumber itu kepada contactmusic.com. Pasangan ini dikhabarkan telah bertemu dalam majlis Anugerah Fesyen Shanghai dan sejak itu mereka telah menjalinkan cinta mereka secara rapat. Sepanjang putiknya cinta mereka itu, Lohan juga dilaporkan telah membeli seutas jam tangan jenama Rolex yang berharga kira-kira RM162,410 (£30,000) buat lelaki itu. -AP




.

1 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on January 22, 2014 at 6:32 PM said...

kasihannya

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!