Sunday, January 26, 2014

MY INDO CHICK - MARISSA




MY INDO CHICK - MARISSA | Sedari awal, memang Ray menjadi pilihan Indah Natasya. Meskipun lelaki itu punya karenah angkuh dan agak mengongkong, Indah tetap sabar dan tetap setia. Namun, kehidupan Indah berubah serta merta ketika menemui Gibran, seorang pengurus artis ketika membuat praktikal di Prime Rekod. Gibran memang sangat berbeza dengan Ray. Sikap Gibran memang mempersonakan Indah. Dan agak mengejutkan juga apabila dalam diam Gibran sudah jatuh cinta padanya, walaupun bakal berkahwin dengan wanita pilihan keluarga. Ya, Gibran memang minta untuk Indah membalas cintanya. Baginya Indah merupakan cinta pertamanya.

Hubungan cinta antara Ray dan Indah agak terganggu dengan kehadiran Lin, rakan Indah sendiri yang turut menyintai Ray. Didepan, Lin memburuk-burukkan Ray dengan harapan Indah akan melupakan Ray. Dan dibelakang pula, Lin berusaha memikat hati Ray.  Mana mungkin Indah tidak terasa hati dengan perlakuan Lin. Namun kesetiaannya pada Ray menbuatkan dia berhadapan keadaan itu dengan bijak dan tidak cepat melatah.

Satu kisah yang menarik, dan sebenarnya ketika membaca novel ini, tak sabar rasanya nak tahu siapakah yang bakal menjadi pilihan Indah. Ya, memang personaliti Gibran jauh lebih baik daripada Ray, namun sikap mengongkong Ray sebenarnya adalah untuk kebaikan Indah sendiri. Tahniah buat penulis, Kak Marissa yang berjaya menghasilkan satu lagi karya menarik untuk dijadikan koleksi peribadi lulu..



Tajuk : My Indo Chick 
Penulis : Marissa
Halaman : 438 muka surat
Harga : RM19/RM22




P/S - Recommended by Lulu Caldina





.

2 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on January 22, 2014 at 4:35 PM said...

Bestnya...

chemie on January 24, 2014 at 12:33 PM said...

maaf, saya merah

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!