Thursday, January 9, 2014

TIBA-TIBA DIA ADA - REHAN MAKHTAR




TIBA-TIBA DIA ADA - REHAN MAKHTAR | Aryana terkejut apabila mama dan papanya berkehendakkan dia berkahwin dengan anak rakan mereka, Zakhri Adha. Namun apa yang mengejutkan Aryana, lelaki yang bakal menjadi suaminya, muda dari dia 7 tahun malah masih seorang pelajar di Jerman. Kalau boleh dia memang tidak mahu, namun berhadapan dengan Zakhri Adha atau Ayie, mewujudkan satu persepsi yang jauh berbeza. Ayie jauh lebih matang daripada umurnya yang muda 7 tahun. Tiba-tiba dia dipinang, ditunangkan, dinikahkan dan sedar saja dia sudah menjadi seorang isteri.

Bohonglah kalau tidak ada sedetik pun rasa curiga didalam hati Aryana. Dia hairan kenapa perkahwinan itu begitu 'mudah' dan lancar. Sungguhpun dengan perbezaan umur yang agak ketara, Ayie dilihat mampu menjadi seorang suami yang bisa membimbing Aryana sebagai seorang isteri. Tapi, benarlah kecurigaan Aryana, suaminya rupa-rupanya ada rahsia tersendiri, dan ianya menjadi sebab kenapa perkahwinan mereka segera dilangsungkan. Kerana fitnah, Aryana akur bersama suaminya ke Jerman bagi menegakkan cerita sebenar. Asyik menyulam kasih, Aryana harus segera pulang ke Malaysia disebabkan perniagaan keluarga menghadapi masalah akibat client yang sangat cerewet. Sebaliknya, pertama kali melihat Aryana, client itu jatuh hati pula tanpa mengetahui sebenarnya Aryana sudah berstatus isteri orang.

Perkahwinan jarak jauh memang benar-benar menguji hati pasangan suami isteri ini. Dalam menanggung rindu yang membara, cinta mereka diuji lagi.. Kali ini lebih hebat.. Jom dapatkan satu lagi karya hebat dari penulis Rehan Makhtar yang tak pernah mengecewakan, dan mari bersama menyusuri kisah cinta pasangan ini, Ayie dan Arya..


Tajuk : Tiba-tiba dia ada
Penulis : Rehan Makhtar
Halaman : 647 muka surat
Harga : RM25/RM28



P/S - Fully Recommended by Lulu Caldina




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!