Monday, January 6, 2014

YES, BOSS! - AREILA SAHIMI




YES, BOSS! - AREILA SAHIMI | Aryana berjaya mendapatkan kerja sebagai pembantu peribadi aka setiausaha kepada seorang lelaki yang kacak namun selalu menjengkelkan dan berlagak bagus. Bagi membuktikan kesetiaan dan kecekapannya, setiap tugas yang diberikan oleh bos, Ilham Irfan disambut dengan 'Yes, Boss! Dia akan pastikan semua tugas dibuat sebaiknya termasuk menguruskan kekasih-kekasih bosnya. Memang ramai sehinggakan Ilham Irfan sendiri pun tak boleh ingat hehe.

Aryana tersepit antara bosnya dan ibu kepada bosnya, Datin Rokiah Kamsan kerana arahan Datin jelas meminta Aryana menapis wanita-wanita yang mendampingi anaknya. Dan pada Aryana, dia diminta carikan calon menantu yang baik-baik terutamanya berpakaian sopan. Namun pada suatu hari, tiba-tiba bos Aryana, Ilham jatuh hati pandang pertama pada seorang wanita, dan Aryana diarahkan untuk mengajarnya memikat hati si wanita. Mendapat tahu niat serong wanita itu mendekati bosnya, Aryana melakukan sesuatu untuk menyelamatkan Ilham Irfan.

Ilham Irfan mengamuk menyedari Aryana cuba memburuk-burukkan 'bakal isterinya'. Aryana dipecat. Dan rasanya sudah terlambat ketika dia menyedari Aryana berkata benar, dan tiba-tiba dia yakin Aryana berada ditempat yang paling istimewa dalam hatinya. Namun, ada lelaki lain yang sedang memikat Aryana ketika itu.. hehe


Tajuk : Yes, Boss!
Penulis : Areila Sahimi
Halaman : 457 muka surat
Harga : RM19/RM22





* Dengar cerita novel ini akan diadaptasi ke drama..




P/S - Fully Recommended By Lulu Caldina

3 Penyokong CHELSEA:

Unknown on January 3, 2014 at 12:46 AM said...

novel ni bestt kot!!!!

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on January 4, 2014 at 1:02 AM said...

terbaik

Invisible Me on January 4, 2014 at 11:22 AM said...

Tak baca lagi..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!