Friday, February 28, 2014

DIA... ISTERI LUAR BIASA - UMIE NADZIMAH




DIA... ISTERI LUAR BIASA - UMIE NADZIMAH | Disebabkan pengalaman pahit dan rumahtangga rakan baiknya punya masalah, Dewi Yusra mengambil keputusan untuk hidup tanpa seorang lelaki. Baginya kehadiran lelaki hanya menyusahkan dan suka ambil kesempatan keatas wanita.

Namun masalah besar timbul kerana dia perlukan anak darah dagingnya sendiri untuk mewarisi syarikat perniagaan Cik Nab a.k.a Nasi Ayam Bonda. Mahu tidak mahu, Dewi Yusra sanggup melakukan apa saja cara untuk mencapai tujuan itu. Pada Cik Kem (Kamarul yang auw), dia minta dicarikan suami 'sementara'. Pastinya lelaki itu seorang yang tulen, tinggi, macho, kacak, putih, gigi bersih berpelajaran, dan entah pelbagai syarat lagi. Calon itu harus yang terbaik, sebab dia juga nakkan waris dengan baka yang yang baik huhu.

Tiba-tiba Cik Kem ni meluahkan perasaan pada Dewi Yusra. Konon selama ini dia memang menyimpan hati tapi terpaksa memendam, dan berlakon jadi auww.. Sudah tentulah Cik Kem bukan pilihan Dewi Yusra. Pertemuannya dengan seorang lelaki, Raden Amzar membuahkan satu rasa yang sangat sukar dimengerti oleh Dewi Yusra. Tiba-tiba rancangannya sudah jauh melencong dek layanan first class oleh Raden Amzar yang bijak dan pandai mengambil hati. Namun begitu bukan mudah mencapai kebahagiaan dalam hubungan mereka..



Tajuk : Dia.. Isteri Luar Biasa
Penulis : Umie Nadzimah
Halaman : 616 muka surat
Harga : RM24/RM27




P/S - Recommended by Lulu Caldina




.

1 Penyokong CHELSEA:

Aziela on February 21, 2014 at 2:05 PM said...

Akak pun recommend. Memang besttt sangat. Baca pun tersenyum, tergelak2. Hehehehe

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!