Saturday, June 7, 2014

DALAM HATI ADA DIA? - ILLA SHANAHILA




DALAM HATI ADA DIA? - ILLA SHANAHILA | Tiada apa yang istimewa pada wanita yang bernama Wanda Nurhannah ini melainkan  dia pernah dapat 5A dalam UPSR. Kisah silam dan menyakitkan hatinya kembali menghantui dengan kehadiran Fahim yang kini datang menghulur cinta. Mana mungkin dia menerimanya selepas penolakkan yang masih segar dalam hati hingga ke saat ini. Pertemuannya dengan Nick nampaknya tanpa disedari mengikat hati mereka hanya berdasarkan satu 'phone charm' yang dibeli dengan harga yang sangat murah.

Wanda memang terkejut sangat-sangat. Bayangkan lelaki selekeh yang dikenalinya sebagai Dollah itu merupakan orang terpenting di tempat kerjanya. Hey, dialah Nick Rayyan Lee..Kehadiran Nick selepas 'meninggalkan' personaliti 'lelaki selekeh' tu membuatkan gadis-gadis di pejabat tidak senang duduk. Ya, dia ada segala-galanya.. Rupa, bijak dan kaya.. Namun dihatinya sudah ada yang bertakhta.. Dialah Wanda. Bagaimana Wanda tidak jatuh hati.. Di mana-mana saja Nick akan ada. Menunggunya untuk makan bersama, dan siapa sangka Nick melamarnya menjadi isteri. Fahim yang tidak putus asa, nekad menghantar pinangan pada keluarga Wanda.

Namun, adakalanya cinta saja tidak cukup untuk menolak sebarang kemungkinan dan masalah. Mampukan Wanda membina hari bahagia dengan Nick tanpa dugaan? Maklumlah, mereka memang jauh berbeza. Bagaikan langit dan bumi. Cinta mereka terus diuji.. Semakin hebat diuji bila Wanda hilang ingatan dalam satu kes ragut, langsung tidak ingat dia mengenali Nick dan kembali pada ingatan dia masih ada hati dengan Fahim.. Oh my..



Tajuk : Dalam Hati Ada Dia?
Penulis : Illa Shanahila
Halaman : 589 muka surat
Harga : RM24/RM27





Hanya dia yang dicari,
orang lain no-entry






P/S - Fully Recommended By Lulu Caldina




.

4 Penyokong CHELSEA:

Misz-ella on June 2, 2014 at 11:14 PM said...

Thanks for sharing Lulu. Kc memang tengah mencari novel utk dibaca.

kak tie on June 3, 2014 at 6:03 AM said...

Lulu suka baca novel ea??

Lulu Caldina on June 3, 2014 at 12:57 PM said...

@Misz-ella Ismail yer KC, cerita ni memang best

Lulu Caldina on June 3, 2014 at 12:58 PM said...

@Kak Tie ya kak, memang suka sangat

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!