Wednesday, October 22, 2014

Apa dah jadi? Wajah cantik pelakon ini bertukar menjadi mengerikan sehingga mengejutkan ramai pihak



Wajah cantik pelakon ini bertukar menjadi mengerikan sehingga mengejutkan ramai pihak | Perubahan ketara pada wajah aktres berbakat besar, Renee Zellweger ketika menghadiri acara tahunan anjuran majalah Elle iaitu Women In Hollywood Awards Isnin lalu terus menjadi perhatian ramai, sekali gus diperdebatkan ketika ia diadakan di Hotel Four Seasons. Wajah aktres filem The Jerry Maguire dan Bridget Jones's Diary itu ternyata begitu berbeza daripada asalnya hingga ramai yang terpinga-pinga melihat perubahan mendadaknya. Beliau hadir ditemani kekasihnya yang juga penyanyi iaitu Doyle Bramhall II. Wajah asal Zellweger, 45, memang tidak langsung dapat dikesan menerusi transformasi barunya itu.


Bayangkan dahinya tiada garisan mahupun kedutan, keningnya yang diubahsuai, pipinya yang seperti mengalami bengkak, wajah Zellweger memang jauh berubah. Pakar pembedahan plastik dan kosmetik, Dr ALex Karidis dari sebuah klinik di London memberitahu MailOnline, beliau mempercayai Zellweger melakukan pembedahan di bahagian mata dan keningnya. Alex turut menjelaskan, kesan pembedahan itu juga matanya jadi makin besar selain dahinya yang licin tanpa sebarang kedutan. Tahun lalu Zellweger dalam kenyataannya kepada The Express menjelaskan dengan mengamalkan gaya hidup sihat termasuk ke gim antara cara terbaik untuk terus kekal cantik.


Beberapa agensi berita popular turut mempersoalkan perubahan wajah ketara pelakon berambut perang itu dengan persoalan yang barangkali agak sinikal. UK Mirror contohnya menulis: "Apa sudah jadi pada Bridget Jones?" CNN.com pula bertanya: "Adakah itu kamu Renee Zellweger?" Malah satu entri di laman Twitter menyataka; "Ummmm...adakah ini Renee Zellweger atau kita sekarang ini berada di muzium patung lilin popular, Madame Tussaud's? -AP




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!