Sunday, December 28, 2014

APA SAJA UNTUKMU, SAYANG - ZYA ZA




APA SAJA UNTUKMU, SAYANG - ZYA ZA | Novel ini mengisahkan mengenai Darriz yang terpaksa menerima jodoh yang dipilih oleh datuknya, sedangkan dia sudah ada pilihan tersendiri. Gadis yang menjadi pilihan datuknya, adalah Humaira, seorang gadis yang luhur budi bahasanya dan tidak kurang cantiknya, sehinggakan ada lelaki yang menyimpan perasaan padanya.

Sejujurnya, Humaira menerima jodohnya bersama Darriz dengan rela hati, walaupun tidak mengenali lelaki itu. Sikap kasar dan acuh tak acuh Darriz terhadap Humaira, adalah semata-mata kerana dia yakin, gadis itu patut dihukum kerana bersetuju dengan perkahwinan yang dirancang itu. Kerana hasad dengki seseorang, Humaira dirogol sehingga hamil, dan Darriz malah menghina dan merendah-rendahkan maruah isteri sendiri. Sungguh pun Humaira sayang dan cintakan Darriz, dia nekad meninggalkan lelaki itu. Ketika itulah Darriz sedar dia juga ada perasaan terhadap isteri sendiri. Humaira dipujuk, kasih sayang dihulur dan mereka mulai menyulam bahagia.

Malangnya, kebahagiaan itu diragut selepas rahsia besar yang disimpan oleh Darriz terbongkar, dan Humaira yang terluka segera meninggalkan rumah, sehinggalah berlaku peristiwa yang malang dan mengejutkan seluruh keluarga mereka..



Tajuk : Apa Saja Untukmu, Sayang
Penulis : Zya Za
Halaman : 947 muka surat
Harga : RM30/RM33





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!