Saturday, January 24, 2015

ISTERI TAK DIJANGKA - S.N HIDAYAH HARON




ISTERI TAK DIJANGKA - S.N HIDAYAH HARON | Sedihnya nasib Mya yang terpaksa mengahwini suami kakak angkat sendiri demi menjaga maruah diri. Sedar perbuatannya akan melukakan hati kak Natrah, Mya akur menyembunyikan status perkahwinan itu dan rela dipindahkan jauh demi menutup aib yang bila-bila masa sahaja akan terdedah. Mya benar-benar tidak sanggup melukakan hati kak Natrah yang terlalu baik padanya.

Sejujurnya, selama ini Mya langsung tidak terfikir akan menjadi isteri kedua. Apatah lagi bila tidak ada sekelumit pun perasaan cinta dan kasih sayang antara dia dan Zaliff. Namun kehadiran anak yang dikandungnya, membuatkan Zaliff berubah sikap dan mula ambil berat terhadap Mya. Entah bagaimana, Zariff mula risau dengan keadaan Mya yang berjauhan dengannya.

Apa yang terjadi selepas rahsia itu terbongkar? Bagaimana reaksi Natrah bila dapat tahu suaminya sudah kahwin lain, malah dengan adik angkatnya sendiri? Kemana pula arah hubungan Mya dan Zaliff seleppas itu? Sebuah kisah yang berjaya digarap dengan begitu baik oleh penulis. Alhamdulillah, memang berbaloi untuk dimiliki.. Syabas penulis..



Tajuk : Isteri Tak Dijangka
Penulis : S.N Hidayah Haron
Halaman : 512 muka surat
Harga : RM21/RM24



P/S - Recommended By Lulu Caldina




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!