Tuesday, February 24, 2015

Bapa nekad bunuh 3 anak kerana tidak mampu biayai majlis perkahwinan mereka



Bapa nekad bunuh 3 anak kerana tidak mampu biayai majlis perkahwinan mereka | GARA-gara bimbang tidak mampu membiayai majlis perkahwinan anaknya, seorang bapa di India sanggup mencekik tiga anak perempuannya hingga mati dan mencampakkan mayat mereka ke dalam sebuah terusan. Sanjay Dubey, 33, ditahan di tempat kejadian selepas mengaku membunuh Ankita, 9, Priya, 7, dan Bhavna, 2. Awalnya, lelaki itu memberitahu isterinya dia ingin membawa anak mereka ke sebuah pameran tempatan.

Sebaliknya, peniaga sari dari Pandesera di Gujarat itu ke terusan berhampiran dan membunuh ketiga-tiga anaknya. Menurut Inspektor Mahendra Kher, pihaknya menerima panggilan daripada seorang penduduk kampung yang menemui tiga mayat terapung dalam keadaan tertiarap. Apabila pasukan polis tiba, Sanjay yang berada di tempat kejadian terus mengaku bersalah membunuh anak-anaknya.

Isterinya, Meera Devi, 32, hanya tahu mengenai kejadian itu keesokan hari selepas diberitahu abang iparnya dan tidak menyangka bagaimana suaminya itu boleh bertindak sejauh itu. Difahamkan, Sanjay mengalami kemurungan setelah kerugian 3,000 pound (RM17,000) dalam urus niaga perniagaan beberapa bulan lalu. Dia turut memberitahu pihak polis bahawa dia tidak mempunyai pilihan lain selain membunuh mereka kerana bimbang mengenai kos membesarkan anak-anaknya itu. – DM




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!