Sunday, January 16, 2011

Benarkah Peterpan Cari Pengganti Ariel?


Nazriel Ilham atau Ariel 'Peterpan' masih dibelengu kes video porno. Hal ini membuatkan karier kekasih Luna Maya tertangguh, dan tak boleh lagi berkarya.

Masalahnya, kes yang menimpa Ariel ini juga menjejaskan ahli Peterpan lainnya. Uki, Lukman dan Reza pun terpaksa berhenti dari membuat persembahan kerana penyanyi Peterpan masih disebalik tirai besi.

Melihat keadaan tersebut, Reza, pemain drum mengakui bahawa Ariel merasa tidak sanggup kerana telah membuat Peterpan tidak dapat bekerja disebabkan dirinya.

"Baru sahaja saya menjenguk Ariel di Rutan, dia banyak bercerita tentang perancangan Peterpan dan pekerjaan kami masing-masing. Dia sangat ingin Peterpan terus 'bergerak' walaupun tanpa dirinya ketika ini," ujar Reza, ketika ditemui di Kawasan Menteng, Jakarta Pusat.

Reza berkata Ariel sempat meminta dirinya untuk mencarikan pengganti vokalis Peterpan. "Mendengar itu, saya kaget. Ketika saya tanya alasannya, ia bilang tak mau menyusahkan kami semua. Dia minta kami untuk adakan audisi vokalis baru Peterpan. Bagi Ariel, yang terpenting adalah lagu-lagu Peterpan bisa kembali diputar di mana-mana."


Lalu, apakah ada ujibakat untuk menggantikan Ariel? Reza mengakui, dia ada menerima cadangan Ariel. Bahagian personel juga memang berusaha mencari vokalis Peterpan yang baru. "Iya, kami memang berusaha mewujudkan keinginan Ariel. Masalahnya, kami sulit mencari vokalis yang pas."

Reza pun menambah, dia akhirnya menjelaskan kepada Ariel bahwa dirinya mengalami kesulitan untuk memenuhi keinginan Ariel. "Kami minta maaf tak bisa mengabulkan keinginannya, dan sepakat menunggu hingga Ariel bebas."



.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!