Monday, October 10, 2011

Maut dibunuh ahli keluarga sendiri


Seorang peniaga nasi lemak ditemui mati dipercayai akibat dipukul ahli keluarganya sendiri di sebuah kuarters Pejabat Haiwan Kecil di Taman Goldenwood, Jalan Besar di Ulu Bernam di sini hari ini.
Gurmeet Kaur Sedara Singh, 41, ditemui mati di atas katil dengan kesan bengkak dan berdarah di muka.
Mangsa dipercayai bergaduh dengan suami serta kakaknya sebelum ditemui mati di kuarters itu yang turut dijadikan pusat rawatan haiwan Jabatan Veterinar Ulu Bernam.
Menurut sumber, sebelum pergaduhan, ketiga-tiga mereka yang tinggal bersama di rumah itu dikatakan dalam keadaan tidak sedar selepas mengambil minuman keras.

"Mangsa dikatakan bertengkar dengan kakaknya dipercayai berpunca daripada tindakan si mati yang tidak menebus semula gelang emas milik kakaknya itu, sebaliknya wang itu digunakan bersama untuk membeli arak.
"Mungkin disebabkan dalam keadaan mabuk, pertengkaran mereka berlanjutan sehingga membawa kepada kematian mangsa yang hanya disedari oleh suaminya pukul 7 pagi ini," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Sementara itu, anak ketiga mangsa, N. Shareendra, 24, ketika ditemui di tempat kejadian memberitahu, mayat ibunya ditemui bapanya sendiri sebaik sahaja bangun dari tidur pagi ini.

"Bapa memberitahu, dia nampak ibu saya terbaring di atas lantai lalu mengangkat ke bilik tidur tetapi mulutnya dilihat berdarah. Saya dan abang ipar tiba di rumah tidak lama kemudian dan segera memaklumkan kepada polis," katanya yang tinggal di Cameron Highlands dan pulang sejak semalam.
Ditanya tentang pergaduhan itu, Shareendra yang berkerja sebagai pengawal keselamatan mengakui, ketiga-tiga mereka dalam keadaan mabuk setelah mengambil minuman keras petang semalam.

"Saya masih nampak mereka dalam keadaan mabuk dan bertengkar pada pukul 11.30 malam tadi, namun saya tidak menyangka kejadian akan berlaku seburuk itu kerana saya kemudian keluar dari rumah.
"Ibu bapa saya kerap bergaduh selepas mengambil arak dan setiap kali bergaduh, bapa akan memukul ibu," katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Supritendan Norel Azmi Yahya Affendi berkata, polis telah menahan suami mangsa yang berusia 57 tahun dan merupakan pegawai veterinar serta kakaknya yang berusia 44 tahun tidak lama selepas kejadian.

"Terdapat kesan calar di muka suspek wanita dipercayai akibat bergelut dengan si mati dan siasatan awal mendapati, ketika kejadian mereka dalam keadaan mabuk.
"Mayat mangsa juga didapati mempunyai kesan bengkak di muka selain berdarah di hidung dan mulut. Polis juga tidak menolak kemungkinan mangsa telah ditolak sehingga cedera kerana tiada senjata ditemui," katanya.








.

2 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on October 10, 2011 at 9:13 AM said...

ini lah akibat kesan pengambilan alkohol. bila dah mabuk, fikiran akan bertindak d luar kawalan..

Eintan Nurfuzie on October 10, 2011 at 9:14 AM said...

lagi va yg kena...ri2 dr va..adoi

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!