Thursday, August 4, 2011

Siapa Follower bertuah ini?


Juga antara pembaca awal Lulu-Pages..
Pembaca setia.. dan selalu bagi respon terhadap setiap entri.. 
Merupakan seorang guru di sebuah daerah yang hebat..
Bumi peladang katanya...


Blog yang menarik, kerana banyak diselitkan kehidupannya sebagai seorang guru..
Juga karenah pelajar dan kereta merahnya...
Sanggup berhabis duit demi kereta..
dan... pergh.. penyokong setia manchester united..
entah pandai main bola ke tak.. hoho


Jom, berkunjung ke blog ini..
Menyusuri kehidupan seorang guru yang masih belum berpunya..
oppss...itu kena tanya sendiri pada tuan punya blog ini..
weewuuu...



(keta cantik warna merah, tapi lagii cantik kalau warna biru..ngee)




P/S - Ingin menjadi follower bertuah??? 
siapa tau korang bertuah di entri akan datang ;)



.

41 Penyokong CHELSEA:

hadifar-fyda on August 3, 2011 at 9:55 AM said...

gen2merah tu rupanya...satu state ngan saya...TAWAU marieeeee....hehehe...:)

Rozita Ceritaita on August 3, 2011 at 9:55 AM said...

cantik kereta merah tu... lulu edit la tukar biru.. hehe..

Unknown on August 3, 2011 at 9:59 AM said...

terbaeklah gen2merah.....dapat promotion

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:02 AM said...

@hadifar-fyda yer ke? org tawau jugalah ni???

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:02 AM said...

@Rozita wah adea yang terbaek..

hadifar-fyda on August 3, 2011 at 10:05 AM said...

ye...saya orang tawau jgk...hehehe...

kak tie on August 3, 2011 at 10:06 AM said...

owh siapakah gerangan orangnya???

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:09 AM said...

@hadifar-fyda wah kenal dgn Gen2 lah ni yer??

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:09 AM said...

@Akak nak tau sila terjah yer :)

Ayuni on August 3, 2011 at 10:11 AM said...

nk jugak walaupun jd silent reader je....

Unknown on August 3, 2011 at 10:14 AM said...

wah...tahniah pada jumadil sbb jadi pilihan lulu kali ni. terbaeekk ! (nada atok boboiboy)

Izan Ishak on August 3, 2011 at 10:16 AM said...

kena terjahlah pasni~

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:21 AM said...

@Izan Ishak sila terjah kak izan..ngee

Kancil 8349 on August 3, 2011 at 10:36 AM said...

tahniah untuk sahabatku Cikgu Dil...

walaupun musuh chelsea, tetapi kita tetap sama...hehehehe...kerana beliaulah saya aktif dalam bidang blogging nie. Walaupun tidak satu sekolah sudah, tetapi stil berhubung. Saya rasa bangga memiliki sahabat yang baik dan sentiasa membantu saya...

terima kasih dan tahniah...penghargaan ini tepat untuk sahabat saya

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:37 AM said...

@Kancil 8349 dia tak perasan lagi tu kena review..ekeke

Kancil 8349 on August 3, 2011 at 10:39 AM said...

ada kelas dia sekarang nie...karang nanti aku mesej dia suruh buka blog dia...hehehe

eddy syrol on August 3, 2011 at 10:41 AM said...

lawa kereta dia..ok fine!! huhuhu

sini BACA DAN CLICK TAU

AyiLarimA on August 3, 2011 at 10:48 AM said...

B'tuah nye laa Lulu, cox cikgu pun slalu view blog dia. And b'tuah cikgu tu cox jadi follower yang bertuah n difamouskan blog nye oleh Lulu. haha, pelik2 je ayat Mira ni. hihi.. troskan usaha dalam m'cari follower ye, Lulu.

aylliarimasiprincess.blogspot.com

Kancil 8349 on August 3, 2011 at 10:49 AM said...

ndak sedap duduk dia sekarang nie..hahaha...mesti dia terkejut beruk...apapun tahniah untuk cikgu DIl...

untuk cik Lulu, handal bah cikgu Dil nie main bola sepak, penjaga gol kami yang terbaik

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 10:52 AM said...

@Kancil 8349 owh ye ker? dia gol keeper? bukan dia kecik jer ke orgnya? (tgk dlm blog)sampai ke tangkap bola??? ekeke :p... mesti marah gen2 ni.. wee

Kancil 8349 on August 3, 2011 at 11:04 AM said...

kecik bukan sebarang kecik cik lulu...hebat tu...saya pun ndak mampu seperti dia...dari bola sepak sampai ke badminton...saya asyik kalah kalau berlawan badminton dengan dia...pemain handalan orang kata...

p/s : habislah aku diserang oleh cikgu Dil, jangan marah pok..bulan puasa nie...

yanamib on August 3, 2011 at 11:32 AM said...

waa nice review..lawa pe gen2 merah..hekhek =)

Ce'gu JAERA on August 3, 2011 at 11:35 AM said...

hahahahaha... terkezut plak.

bangga banggaaa... alhamdulillah.. akhirnya blog aku jadi follower bertuah di Lulu Pages.. yeaahhh.. inilah yang aku tunggu tunggu selama ni... feewww~

makin bersemangat aku nak blogging tau... hihi

weh weh, sempat lagi ngutuk2 aku sini aaa.... ehehehe. takpe takpe.. at least saya bangga Lulu sudi review blog saya yang tak glamer ni.. ehehe

anyway terima kasih banyak2 ya cik Lulu. nak buat entri pasal ni jap lagi.. ekekekeke

Lulu---> saya dulu penah jadi striker manchester united, tapi bersara sebab nak jadi cigu,. eheheh

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 11:44 AM said...

@Kancil 8349 tak payah takut, dia kecik jer orgnya..ngee

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 11:45 AM said...

@YanaMIB wee 1st time komen kat sini ;)

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 11:45 AM said...

@Gen2Merah patutlah menyu masa tu x best.. skrg lagii tak best..ekeke

Ce'gu JAERA on August 3, 2011 at 11:52 AM said...

HAHAHAHA... bikin lawak la kamu dua ni..

michael owen pun kecik jugak. lionel messi pun orgnya kecik jugakk.. tapi jadi the best player.. ehehehe... so jgn kutuk2 org kecik.. hihihi

Lulu---> emyu ko kata tak best masa tu? eheheh, dah pecah rekod juara Liga berapa kali. Celsi? UEFA pun x pernah menang... ekekeke

Unknown on August 3, 2011 at 11:55 AM said...

Gen2 kale biru mmg lawa..tapi ssh nak jumpa kan...

Ce'gu JAERA on August 3, 2011 at 12:26 PM said...

Lulu.. thanx banyak2 ye..

http://gen2merah.blogspot.com/2011/08/saya-jadi-blogger-bertuah-heee.html

Norhisham Nordin on August 3, 2011 at 12:29 PM said...

huhuhu... congrats kat tuan blog yg di-fofular-kan...

Mohd Sazli Cikgu Autocad on August 3, 2011 at 12:56 PM said...

huhh kena selalu terjah lepas ni!! jaga ye cik lulu~~heee

Azie Suhaimi on August 3, 2011 at 1:17 PM said...

lawanyeee.merah makngahh..ehh merah pakngah..hehe..salam ziarah daro follower lulu :)

Anonymous said...

wahhh lawo nyeee

Ce'gu JAERA on August 3, 2011 at 4:13 PM said...

weee~, setiap setengah jam saya akan datang menjenguk kembali membaca entri ini berulang kali sampai puas.. ekekeke.. best.

Terharu gak macam mana Lulu bole tau saya ni mcm mana org nya yaaa... saya jarang uplod gmbr perbadi saya tau..

pastu mcm mana bole tau saya belum berpunya... wahahahaa..:P

anyway thanx..

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 4:50 PM said...

@Gen2Merah teka jer lah? betul ke?? ekeke..hoho

Lulu Caldina on August 3, 2011 at 4:51 PM said...

@Gen2Merah u deserve it... Terima kasih sebab setia dengan lulu-pages..

bicara mak dara on August 3, 2011 at 5:51 PM said...

wahhh cantik kereta pandai dia jaga.. kejap lagi nak gi terjah juga =)

Ce'gu JAERA on August 3, 2011 at 9:47 PM said...

Yalah.. semua dicerita di sini betul dan kena mengena dgn saya.. ahaha.. hebat. weee~

Terharu bila blogger femes tau selok belok tentang para follower nya.. itu baru namanya sorang blogger yang prihatin.. ehehe

lepas ni saya akan bersemangat untuk setia dengan entri2 Lulu Pages... yeaah..

Ct Arina on August 4, 2011 at 10:33 AM said...

lepas ni saye pulak kot. haha ;D tulah, salu je nampak gen2 merah ni kat comment box. asal nak komen je ade die. sebok betul. haha

Ce'gu JAERA on August 4, 2011 at 11:53 AM said...

@Ct Arina ahahahahaha

elnino de moona on August 6, 2011 at 3:31 PM said...

tahniah gen2merah..:)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!