Sunday, January 22, 2012

J.Lo : "Walaupun sudah berpisah, hubungan kami kekal baik..'


Mereka telah melalui akhir yang pedih untuk perkahwinan mereka pada bulan Julai lalu selepas tujuh tahun bersama-sama. Tetapi Jennifer Lopez dan Marc Anthony didapati begitu terkenal sejak perpisahan mereka, dan hakim American Idol telah disamakan hubungan mereka dengan 'Sonny dan Cher' selepas perkahwinan mereka berakhir.

Terkenal tahun 1960-an, kedua penghibur itu terus bekerja bersama-sama berikutan perpisahan mereka pada tahun 1975 selepas 11 tahun perkahwinan, kedua-duanya muncul bersama-sama di The Sonny & Cher Show ; walaupun bercerai.

Dalam episod pertama, rancangan mereka, mencari bakat baru,  Q'Viva, Lopez berkata dia dan Anthony mengekalkan hubungan secara baik.  J-Lo berjenaka pada kamera, setelah diminta bercakap mengenai perpisahan mereka.

Minggu lepas, ramai yang terkejut apabila Jennifer Lopez dan Marc Anthony tiba pada satu sidang akhbar dan saling berpegangan tangan. Lopez, 42, berkata kepada pemberita pada sidang televisyen bahawa dia dan Anthony mempunyai masa bekerja bersama-sama. '


Mereka ketawa dan bergurau antara satu sama lain.
Mark juga dilihat menghulurkan tangannya kepada Lopez untuk Lopez mendaki tiga anak tangga ke atas
pentas, di mana mereka duduk sebelah menyebelah di kerusi pengarah.










.

1 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on January 23, 2012 at 2:50 AM said...

mantappp la jelo ni... ohsemm

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!