Sunday, January 15, 2012

Khloe bukan Kardashian


Drama terbesar meletus untuk Kim Kardashian dan keluarganya, selepas salah seorang bekas isteri mendiang ayahnya hari ini mendakwa Khloe bukan Robert (ayah). Dua daripada bekas isteri-isteri Robert Kardashian telah tampil ke hadapan mengatakan Robert telah mengakui hal itu sendiri setelah dia melakukan ujian paterniti.

Jan Ashley, yang berkahwin dengan ahli perniagaan itu selepas ibu Khloe, Kris Jenner, berkata: 'Khloe bukan anaknya- dia memberitahu saya selepas kami berkahwin.' Dan Ellen Pierson, 63, yang berkahwin dengan Robert pada tahun 2003 hanya dua bulan sebelum kematiannya, telah tampil ke hadapan selepas lapan tahun berdiam diri untuk 'memberitahu' kebenaran itu. Bintang realiti itu, Khloe berkata, kenyataan itu benar-benar tidak berasas.

Dalam temu bual dengan majalah Bintang, Ashley berkata: 'Dia hanya memandang saya dan berkata, seperti ianya adalah satu hakikat. Dia berkata "Baiklah, anda tahu bahawa Khloe tidak benar-benar Kardashian?"

Dan saya berkata ... "OK" dan itu. '
Dia mendakwa Khloe, yang berkahwin dengan pemain basketball Dallas Mavericks, Lamar Odom, tahu dia seorang bapa yang berlainan kepada adik-beradiknya yang lain.

'Khloe mengatakannya setiap masa. Dia kelihatan tidak seperti yang lain. Dia tinggi, mempunyai bentuk yang berbeza, rambut ringan, rambut kerinting.' Beliau berkata Robert, yang berketurunan Armenian, telah memberitahunya bahawa dia dan Kris tidak tidur bersama-sama pada masa Khloe dilahirkan.

'[Tetapi] dia tidak akan membuat ujian DNA. Beliau mengasihi sangat Khloe. Robert telah mempersoalkan hakikat bahawa Khloe anaknya pada mulanya, 'kata Ellen.



Khloe telah memberi respons kepada perkara itu hari ini di Twitter.
Dia menulis: 'berani anda menyebut nama bapa saya seperti ini! Sepatutnya anda berasa malu dengan diri anda! Saya membiarkan perkara ini ... namun ANDA menjijikkan! (Anda tahu siapa ANDA). 'Kris, 56, baru-baru ini mengakui bahawa dia menipu pada Robert dalam masa perkahwinan mereka.

Sejak kematian Robert, Ellen telah mengalami masalah kewangan, memfailkan untuk muflis pada tahun 2010.
Rumah yang dikongsinya bersama Robert di Indian Wells, California, telah dijual selepas perampasan pada bulan Oktober.






.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!