Thursday, May 3, 2012

Khloe Kardashian, Lamar odom.. Bercerai?


Dia terpaksa melupakan rancangan realiti TV-nya demi karier suami, Lamar Odom. Dan nampak, Khloe Kardashian juga takut jika rancangan reality itu akan membuatkan dia bercerai dengan suaminya. Artis berusia 27 tahun itu menjelaskan keputusannya untuk berehat dari rancangan realitinya bersama suami 'Khloe & Lamar, dan menyatakan: "Perceraian bukanlah pilihan."

Dia berkata kepada People Magazine: "Kami hanya ingin membataskan kehidupan kami. Ianya sebahagian dari perkahwinan apabila mengetahui suami lebih memerlukan sokongan isteri. " Khloe dan Lamar akan tetap muncul pada program utama induk itu, Keeping Up Dengan Kardashians, walaupun dilaporkan mereka secara terus terang akan membataskan waktu mereka di acara itu.

Khloe berkata kepada majalah: "Saya seorang gadis modern, tetapi anda harus mengutamakan suami anda terlebih dahulu. Saya fikir perceraian bukanlah suatu pilihan. Rancangan itu tidak akan dibatalkan," katanya dalam wawancara di Entertainment Tonight. 'Lamar dan saya telah memilih untuk berehat pada musim panas ini. Lamar, 32, menambah, bahawa mereka akan kembali bila mereka sudah bersedia.





.

4 Penyokong CHELSEA:

http://emasriee.blogspot.com/ on May 3, 2012 at 10:03 AM said...

macam-macam lah artis Barat nieh...

Izwa Kamaruddin on May 3, 2012 at 10:09 AM said...

fuuh...ingt cerai!

Hanis Azla on May 3, 2012 at 10:33 AM said...

kehidupana yg terlalu terdedah pada org ramai pun tak elok juga kan..

Alyza Fisol on May 3, 2012 at 10:51 AM said...

bagus la dia buat keputusan sebegitu, demi hidup bahagia...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!