Tuesday, July 3, 2012

Balotelli mengaku anak yang dikandung kekasihnya adalah anaknya



Dia boleh menangis air mata sedih selepas negaranya tewas kepada Sepanyol dalam euro. Tetapi, Mario Balotelli menerima berita gembira sebelum itu. Bekas teman wanita penyerang Itali ini, Raffaella Fico telah memberitahunya menjelang perlawanan separuh akhir menentang Jerman, bahawa dia sedang hamil anaknya. Model berusia 24 tahun itu telah mengesahkan bahawa bayi itu adalah anaknya. Bercakap kepada laman web Itali Sukan Mediaset, beliau berkata: "Saya dihubungi sebelum perlawanan menentang Jerman dan saya diberitahu, saya bakal menjadi bapa. 'Selepas berhenti seketika dia berkata' Anda memberi saya berita yang terbaik di dunia.''


Raffaella terkejut apabila dia mendapati bahawa dia sedang mengandung pada pertengahan Mei, kerana dia mengakhiri hubungan dengan Mario pada 29 April. Dia menyembunyikan berita itu selepas mengambil ujian tetapi akhirnya mendedahkan kehamilan kepada keluarganya. Katanya kepada laman web ini: 'Saya pergi ke farmasi di luar Milan untuk membeli ujian kehamilan dan saya dapati saya mengandung. Tetapi saya hanya memberitahu ibu saya dan adik saya. '


Rafaella kini mendakwa bahawa Mario gembira,dan tidak sabar-sabar untuk membina semula hubungan mereka yang gagal. Beliau berkata bahawa dia tidak pernah berhenti mencintainya dan dia sentiasa mahu mempunyai seorang anak dan berkahwin dengannya.





.

1 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on July 3, 2012 at 1:45 PM said...

nampaknya nama Balotelli kian menjadi siulan mengalahkan bintang sensasi sebelum ini Christiano Ronald..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!