Tuesday, September 4, 2012

Lelaki ini kahwin dengan....errr..........buah nanas


Bak perkawinan para selebriti, kisah berikut boleh jadi menjadi salah satu hal yang heboh, dan boleh jadi yang termanis, yang pernah anda ketahui. Bintang pop asal dari Jerman, Ramma Damma atau Ulli Hopper, memutuskan mengahwini sebiji nenas! Dengan lamaran bernilai 8 poundsterling itu, Ramma mengemudi menyeberangi perbatasan Scotland menuju Gretna Green dengan sebuah Jaguar berselimutkan aksesori serba hijau.

Di sanalah, dia dan nenas yang kemudian dia namakan Tippi, berkahwin sebelum akhirnya kembali ke Munich, Jerman. "Kami berkereta sepanjang malam, perkawinan yang indah, tapi bukan kawin lari" katanya. Kata Ramma, "Saya mencintainya. Saya ingin mengahwininya. Kami menginap di Hotel Gretna Green Hall dan kami dikahwinkan oleh seorang yang mengenakan kilt. "


Kami menikmati berbagai hidangan. Kami melangkah ke pelbagai restoran dan Tippi menikmati segelas air selama makan malam itu," tutur lelaki itu lagi. "Tippi senang menonton filem -- khususnya filem-filem tentang gempa bumi -- dan dia akan duduk di pangkuan saya ketika dia merasa ketakutan," katanya.






.

4 Penyokong CHELSEA:

kak tie on September 4, 2012 at 8:01 PM said...

hihi..bengong

OKje on September 4, 2012 at 8:39 PM said...

Kesiankan omputih ni.... diri sendiri yg menjadikan dia begitu....

Unknown on September 4, 2012 at 9:51 PM said...

apakah??? pelik2 je la.hahaha

Anonymous said...

hantar je ke tanjung rambutan..sah2 biol mamat neh

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!