Wednesday, August 28, 2013

KATA TAK RINDU -SITI NUR DHUHA



Zafia yang merasa sangat kecewa kerana kekasih hati yang dipujanya berkahwin dengan gadis lain, nekad mendaftarkan diri di Agensi Mencari Jodoh. Dia sanggup bayar dengan harga yang mahal kepada agensi itu, asalkan dia segera mendapatkan seorang 'suami'. Tanpa membaca syarat yang dikenakan, dia terus menandatangani surat perjanjian.

Mengenali Aezwan yang juga terikat dengan penjanjian agensi itu, mereka sama-sama tidak bersetuju. Namun perjanjian itu memaksa mereka meneruskan perkahwinan. Perkahwinan itu memang tidak bahagia. Zafia dengan hidupnya yang tidak teratur, Aezwan pula dengan sikap yang selalu inginkan kesempurnaan. Aezwan yang mulai menerima perkahwinan itu walaupun dengan kekurangan isterinya, cemburu ketika kekasih lama Zafia mula hadir kembali antara mereka, dan sedar Zafia masih menyintai lelaki itu. Dan dalam satu kejadian, membuatkan Aezwan pergi meninggalkan Zafia.

Apakah akhir cerita ini? Siapakah yang akan menjadi pilihan Zafia? Kekasih lama atau suami yang menerima segala kekurangan dirinya? Kemana pula Aezwan pergi? Jom dapatkan novel yang berada dalam ranking antara novel terlaris di Buku Prima ini..



Tajuk : Kata Tak Rindu  
Penulis : Siti Nur Dhuha
Halaman : 734 muka surat
Harga : RM27.90/RM30.90




P/S - Recommended by Lulu Caldina






.

2 Penyokong CHELSEA:

Nazif Razak on August 27, 2013 at 11:38 PM said...

walaupn bukan penyokong chelsea mohon singgah dan follow. thank you =)
http://nazifhakim.blogspot.com/

E'in on August 28, 2013 at 10:29 AM said...

mcm menarik je novel nie... lulu dh beli? nk pinjam boleh? xyah ein beli... hahaha...

thanks lulu follow blog ein... ein dh lame follow sini taw... :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!