Saturday, July 12, 2014

LELAKI SEDINGIN DIA - SYAH SHAH




LELAKI SEDINGIN DIA - SYAH SHAH | Pertemuan mereka di Cameron memang mencipta kenangan yang sangat manis. Walaupun saling tidak kenal antara satu sama lain, tidak dinafikan mereka serasi bersama. Namun disebalik pertemuan itu, rupanya punca mereka 'lari' ke Cameron adalah sama, iaitu mengelak dari perkahwinan yang diaturkan keluarga masing-masing.

Bagi Andria, dia memang tidak pernah menemui lelaki yang bernama Fawwaz, lelaki yang dijodohkan untuknya. Namun bukan sedikit cerita yang tidak enak yang pernah didengarnya mengenai lelaki itu. Fawwaz itu seorang kaki kelab, kaki minum dan kaki perempuan. Dan bagi Fawwaz pula, dia memang menentang habis-habisan perkahwinan itu.

Tapi lain pula jadinya apabila Fawwaz dapat tahu siapa calon isterinya. Kata-kata sinis Andria padanya, membuatkan dia nekad memperisterikan Andria, dan akan memastikan Andria tunduk di kakinya. Tapi, disebalik sikap dingin dan hati kering Fawwaz, dia memang benar-benar tidak mampu menolak dari terpikat dengan pesona yang ada pada Andria. Mampukah ikatan perkahwinan mereka bertahan dan mampukah Andria merubah Fawwaz yang dingin itu?



Tajuk : Lelaki Sedingin Dia
Penulis : Syah Shah
Halaman : 508 muka surat
Harga : RM23/RM26




.

1 Penyokong CHELSEA:

Farah Waheda Wahid on July 7, 2014 at 2:10 PM said...

macam menarik ni...thanks for sharing lulu...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!