Monday, December 29, 2014

Gambar terkini Harper Beckham, satu-satunya anak perempuan David Beckham



Gambar terkini Harper Beckham, satu-satunya anak perempuan David Beckham | Nama anak perempuan bekas pemain bola sepak terkenal dunia, David Beckham iaitu Harper semakin diminati dalam kalangan ibu bapa di Britain apabila melonjak naik sebanyak 67 anak tangga dalam senarai nama bayi paling popular di negara ini.Portal berita Mail Online yang memetik laporan tahunan Kelab Ibu Bapa Bounty pada tahun ini berkata, nama Harper turut melonjak naik ke tangga ke-77 dalam senarai terbaharu berbanding tangga ke-144 pada tahun sebelumnya, sekali gus mengenepikan nama popular lain seperti Thea, Darcie dan Lottie.

Harper yang berusia tiga tahun merupakan satu-satunya anak perempuan pasangan Beckham dan Victoria Beckham. Pasangan itu mempunyai tiga anak lelaki iaitu Brooklyn, 15, Romeo, 12, Cruz, 9 tahun. Bagi kategori nama lelaki pula, pilihan nama Kian semakin popular di Britain, manakala nama Jack paling banyak digunakan untuk kelahiran bayi baharu pada tahun ini.


Advertisement Amelia pula kekal sebagai nama paling banyak dipilih untuk bayi perempuan disusuli Olivia dan Emily. Jurucakap kelab berkenaan, Lisa Penney berkata, ibu bapa pada masa ini semakin kreatif untuk memilih nama anak mereka, sama seperti selebriti. “Tetapi secara umumnya, apapun nama yang diberikan pada anak mereka, ia belum pasti menjadikan mereka kaya atau terkenal apabila sudah besar nanti. Advertisement “Ada nama bayi yang boleh cepat popular dan ada juga yang tidak diminati oleh ibu bapa,” katanya.-AP




.

1 Penyokong CHELSEA:

Najib Ariyan Ali Basha on December 29, 2014 at 1:28 PM said...

Salam kenal dan salam singgah...

SELAMAT TAHUN BARU 2015

semoga tahun mendatang akan menjanjikan kebahagiaan untuk semua... aminnnn

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!