Tuesday, December 23, 2014

Video ini jadi sensasi di laman sosial



Video ini jadi sensasi di laman sosial | Seorang wanita yang berang selepas tayar keretanya dikunci oleh pihak berkuasa bertindak nekad memandu kenderaannya walaupun alat berkenaan masih dipasang. Kejadian berlaku apabila kenderaan utiliti sukan (SUV) jenis BMW X5 milik Chicquita Washington telah dikunci pada bahagian kiri tayar belakang kerana diletakkan di kawasan yang dilarang.

Washington yang baru keluar daripada menghadiri satu sesi uji bakat sebelum itu cuba merayu supaya seorang pegawai yang sedang mengunci tayar SUV miliknya tidak meneruskan tindakan berkenaan. Apabila rayuannya tidak dipedulikan, dia kemudian masuk ke dalam SUV berkenaan dan terus memandu walaupun beberapa pengguna jalan raya menasihati dia berhenti.

Bagaimanapun, selepas beberapa meter kunci tayar itu tiba-tiba patah menyebabkan sekumpulan penduduk yang melihat aksi itu bersorak dan bertepuk tangan. Seorang penduduk yang merakamkan aksi Washington itu telah memuat naik video berkenaan di internet dan kini menjadi sensasi di laman sosial. – Agensi





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!