Monday, March 28, 2011

Nikah dengan premugari


Majlis akad nikah vokalis kumpulan Ungu, Pasha dengan pramugari, Adelia Wilhelmina sudah selesai, semalam. Kini Pasha rasmi meninggalkan zaman dudanya selepas mempunyai isteri baru.


Majlis nikah pasangan itu berlangsung di Gedung Graha Batununggal Indah, Jl Batununggal Indah IX, Bandung kira-kira jam 9.26 pagi waktu tempatan. Sebelum dinikahkan raut wajah Pasha kelihatan cemas tetapi selepas acara ijab kabul selesai, jelas kelegaan terpancar di wajahnya.


Sementara itu, isteri Pasha yang lebih dikenali dengan panggilan Adel berasa terharu dengan mata yang berkaca-kaca. Ketika pihak media membuat liputan, Pasha dan Adel sibuk menandatangani surat nikah dan kedua-duanya hanya tersenyum bahagia. Selain wang tunai bernilai 99 euro (RM421.85), emas seberat 27 gram dijadikan mas kahwin pasangan itu. Adel kelihatan cantik dengan kebaya ungu manakala Pasha pula mengenakan sut sulaman satin berwarna putih.


Khemah berwarna keemasan dan ungu menghiasi Gedung Graha Batununggal Indah dan resepsi Pasha serta Adel berlangsung di lokasi sama jam 11 pagi.



.

1 Penyokong CHELSEA:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ on March 28, 2011 at 3:29 PM said...

wah!!
pasha akhirnya kawen jugakk!!
selepass macam2 konstorversikan..
selamat pengantin baru..
tahniahh!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!