Friday, October 5, 2012

Gadis ini ada cara yang unik untuk menurunkan berat badannya


Meskipun cahaya yang buruk, dengan cermin tidak menarik dan ruang yang sempit, seorang gadis bernama Julia Kozerski, 28, mengambil gambar dirinya sendiri di bilik antara tahun 2010 dan 2011, untuk melihat langsung perubahan berat badannya dalam program menurunkan berat badan. Dari pakaian renang dan ballgowns, kasut tinggi, Ms Kozerski mengabadikan dirinya dalam 200 model pakaian yang berbeza, untukmenunjukkan perubahan fizik dan emosionalnya dengan lensa kamera handphone I Phone. "Saya ingin mengubah gaya hidup, jadi saya berhenti makan berlebihan dan saya mulai bersenam, mengira kalori yang saya ambil setiap hari.

Kadang-kadang dia juga melakukan segala sesuatu yang yang paling menyenangkan tapi membuat berat tubuh anda menjadi kurang proposional lagi, diantaranya rehat yang cukup serta pengambilan vitamin agar dia boleh melakukan aktivitinya setiap hari. " Dia mengatakan "Gambar-gambar ini memungkinkan saya untuk langsung melihat bahawa saya membuat suatu kemajuan. Tanpa gambar ini, saya tidak yakin saya akan memiliki motivasi untuk bergerak maju. "





.

4 Penyokong CHELSEA:

NIA SI DRUMSTICK on October 5, 2012 at 2:22 PM said...

bgus jugak cara dia nk slim ni..

Izwa Kamaruddin on October 5, 2012 at 2:32 PM said...

teruja!

mujagirl92 on October 5, 2012 at 3:44 PM said...

muja pun kena wat cmni jugak la nampaknya,, haha

Terbakor on October 10, 2012 at 2:44 PM said...

dah jadi lawa tu die..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!