Saturday, August 16, 2014

SUAMI TERHANGAT - RAFINA ABDULLAH




SUAMI TERHANGAT - RAFINA ABDULLAH | Wow, kisah mengenai lelaki bernama Encik Idzmir ni memang agak memeningkan. Maklum saja dengan kedudukannya dan rupa paras menawan, dia memang lelaki yang akan mencairkan hati mana-mana wanita, walaupun dia sudah beristeri dan miliki seorang anak. Dengan statusnya itu, dia tetap menjalin hubungan sulit dengan rakan sekerja, Aiza sehinggakan dia ada niat untuk menjadikan wanita itu sebagai isteri kedua.

Nurshila, sebagai isteri sudah terluka berkali-kali. Bayangkan saja, tidak ada yang kurang pada Nurshila.. Tapi itu tidak bermakna Encik Idzmir akan kekal setia padanya. Setelah kecewa pada perkahwinan keduanya, Encik Idzmir kembali menyulam bahagia bersama Nurshila. Namun kemunculan kekasih lama, Serina bersama rahsia besar hasil kelapaan mereka di masa lalu, menjadikan hubungan mereka kembali teruji, apatah lagi apabila Serina menuntut untuk diperisterikan. Nurshila terkorban dalam satu kejadian yang memilukan lalu mengubah keseluruhan hidup Encik Idzmir. Bertahun meratap kehilangan isteri tercinta, hati Encik Idzmir mula kembali mendondang cinta dan kasih pada guru sekolah anaknya.

Ya, Encik Idzmir terlalu inginkan kebahagiaan, namun ada hati yang akan terluka.. Mungkinkah dia akan mengecapi kebahagiaan itu? Siapa pula yang bakal menjadi isterinya?



Tajuk : Suami Terhangat
Penulis : Rafina Abdullah
Halaman : 655 muka surat
Harga : RM25/RM28





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!