Sunday, September 14, 2014

ENCIK SAYANG DAN MISS SWEETHEART - SARA AISHA




ENCIK SAYANG DAN MISS SWEETHEART - SARA AISHA | Menariknya kisah novel terbaru yang ditulis oleh penulis drama adaptasi 'Jodoh Itu Milik Kita' ini. Membacanya menjadikan lulu terbuai dengan kelatah pasangan ini Orked Amani dan Syamil Imran. Pada mulanya pertemuan tanpa dirancang antara mereka ni seolah-olah menjadi ikatan pula apabila panggilan spontan dari Orked pada Syamil iaitu Encik Sayang menjadikan dia wanita yang istimewa dalam hati Syamil, siap gelar Miss Sweetheart lagi hehe.

Dan siapa sangka mereka ni ternyata ada jodoh pula selepas perkahwinan mereka diaturkan oleh keluarga. Yelah bagi Syamil, dia gembira sangat bila dapat tahu Miss Sweetheart bakal jadi isterinya. Namun sebaliknya pula buat Orked, sebab dia sedar tiada sedikit pun rasa cinta dalam hatinya buat lelaki itu.

Keadaan semakin nampak kekok bila kekasih lama Orked dan bekas kekasih Syamil ternyata masih ada perasaan terhadap mereka. Dan bila mereka bergabung untuk melakukan sesuatu yang bertujuan memisahkan pasangan ini, malah menjadikan hubungan mereka kian tertaut dan Orked mulai sedar dia jatuh sayang pada suami sendiri. Dengan itu dia nekad menyelesaikan masalah itu, dan biarlah dia kekal bahagia dengan suami sendiri, Syamil.



Tajuk : Encik Sayang Dan Miss Sweetheat
Penulis : Sara Aisha
Halaman : 619 muka surat
Harga : RM24/RM27



Sebuah novel yang pasti akan membuatkan anda ulang baca berkali-kali.. :)




P/S - Fully Recommended By Lulu Caldina




.

1 Penyokong CHELSEA:

SaraMijie on September 9, 2014 at 5:23 AM said...

salam perkenalann :)

macam best je novel nie...suka cite2 camnie..

jemput ke blog saya jugak ye

www.ladysara84.blogspot.com

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!