Saturday, February 28, 2015

CIK BUNGA DAN ENCIK SOMBONG - AIRISZ

~ENTRI MELEKAT~


CIK BUNGA DAN ENCIK SOMBONG - AIRISZ | Bila dah terpikat sangat dengan novel terbaru penulis [Cik Blur Dan Encik Ikhlas] ini, terus teringat lulu belum miliki lagi novel yang lama.. Taraa, kan siyes terpikat lagi sekali. Miliki tajuk yang unik, novel terdahulu penulis ini juga memang tidak kurang hebatnya.

Mengisahkan Intan Asnidar yang bekerja di kedai bunga. Dalam satu insiden ketika menghantar pesanan pelanggan dalam satu majlis pertunangan, tiba-tiba sahaja Intan Asnidar jadi tunang kepada Harris Isqandar yang kacak, disebabkan bakal tunangnya tidak hadir hari tu. Sungguh Intan Asnidar sendiri terkejut. Namun dia bersetuju dengan permintaan Harris untuk jadi tunang lelaki itu. Tapi lagi Intan Asnidar terkejut bila Harris memandang serius status itu, dan terus merancang untuk berkahwin. Hakikatnya, latar belakang mereka memang jauh sangat berbeza. Intan Asnidar hanyalah seorang gadis kampung biasa, dan Harris pula memang dari golongan berada, dah lah mak dia Datin Nora..

Keadaan yang berlaku serba mendadak itu memang tak lengkap tanpa halangan dan dugaan. Datin Nora sanggup melakukan apa sahaja untuk menghentikan niat Harris memperisterikan Intan Asnidar. Apatah lagi dengan bantuan si tunang tak jadi, Erny. Namun nampaknya tekad Harris sudah bulat. Seronok pula tengok Harris yang berjaya menyesuaikan diri di kampung Intan Asnidar.. Anak orang berada suka berkubang?? hehe...



Tajuk : Cik Bunga Dan Encik Sombong
Penulis : Airisz
Halaman : 593 muka surat
Harga : RM22/RM25




P/S - Fully Recommended By Lulu Caldina




.

2 Penyokong CHELSEA:

Fathiyah Selamat on February 23, 2015 at 4:29 PM said...

Assalamualaikum tuan blog. mcm best plak novel ni lg pulak dah lama giler tak sentuh dan baca novel. In shaa ALLAH akan di cari. Tq for the review.

Admin on February 27, 2015 at 5:12 PM said...

Haha .. wife saya ada buku novel ni.

Jom Aktifkan MyKad

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!